Årsmøte HIL allianseidrettslag
Publisert: Tirsdag 25. mars 2014 kl. 20:00
Årsmøte i HIL Allianseidrettslag i DOA kl 20.00
Info blir lagt ut her i forkant av møtet.
Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest 2 uker før årsmøtet. Fullstendig sakliste og andre nødvendige saksdokumenter med forslag vil være tilgjengelig for medlemmene senest en uke før årsmøtet.
Vi oppfordrer medlemmer i friidrett og orientering til også å møte på årsmøtet i alliansen.
Agenda:
1. Godkjenne de stemmeberettigede.
2. Godkjenne innkallingen, sakliste og forretningsorden.
3. Velge dirigent(er), referent (er) samt 2 medlemmer til å underskrive protokollen.
4. Behandle idrettslagets årsmelding, herunder eventuelle gruppe årsmeldinger.
5. Behandle idrettslagets regnskap i revidert stand.
6. Behandle forslag og saker.
6.1 2. gangs godkjenning av salg av HIL Huset.
7. Fastsette medlemskontingent.
8. Vedta idrettslagets budsjett
9. Behandle idrettslagets organisasjonsplan. HIL Allianse_vedtekter_orgplan_ Rev 0 2014
10. Foreta følgende valg:
a) Leder og nestleder
b) 5 styremedlemmer og 1 varamedlem
c) Øvrige valg i henhold til årsmøte vedtatt organisasjonsplan, jf. pkt. 9.
d) 2 revisorer
e) Representanter til ting og møter i de organisasjonsledd idrettslaget har representasjonsrett.
f) Valgkomité med leder og 2 medlemmer og 1 varamedlem for neste årsmøte.